Autor |
Wiadomość |
marqs |
Wysłany: Sob 9:30, 24 Sty 2009 Temat postu: |
|
tu nie chodzi o wygląd tylko o moc fak ze piekny nie jest ale za to jak to musiałoby latać  |
|
 |
Stevwan |
Wysłany: Pią 20:31, 23 Sty 2009 Temat postu: |
|
Brzydal dobrze, że go nie wprowadzili do seryjnej produkcji |
|
 |
Łysy |
Wysłany: Czw 23:55, 22 Sty 2009 Temat postu: |
|
szczerze to bryla jest jak mkIV- spojrzcie na blotniki wysokosc wzgledem drzwei itd |
|
 |
PimPek |
Wysłany: Śro 22:32, 21 Sty 2009 Temat postu: |
|
jak dla mnie porazka ... jeszcze gowna brakuje na dachu ... wyglad tragedia ... silnior + skrzynia/naped i reszta mechaniki bajka ...  |
|
 |
LowBitch |
Wysłany: Śro 22:00, 21 Sty 2009 Temat postu: |
|
bjuti |
|
 |
lipek |
Wysłany: Śro 16:47, 21 Sty 2009 Temat postu: |
|
zajebisty golfik:) |
|
 |
Guteq |
Wysłany: Śro 15:22, 21 Sty 2009 Temat postu: |
|
pikna maszynka |
|
 |
marqs |
Wysłany: Śro 10:28, 21 Sty 2009 Temat postu: |
|
szkoda ze nie wszedł do produkcji...Teraz te 3 sztuki mozna tylko oglądać w muzeum VW w Wolfsburgu |
|
 |
Slepy |
Wysłany: Wto 18:18, 20 Sty 2009 Temat postu: VW Golf III "A 59" prototyp z roku 1992 |
|
Informacje:
Prace nad Golfem A59 rozpoczęły się na początku roku 1992 i ciągnęły się aż do roku 1994 i wtedy też zakończyły się. Powodem była cena jaka musiałby mieć ten pojazd wynosząca 80.000 DM. Pierwotnie samochód ten przeznaczony miał być na rajdy mistrzostw świata. Wyprodukowany został w trzech sztukach.
Dane techniczne:
- 4 cylindrowy silnik z dwoma wałkami rozrządu umieszczonymi w głowicy, pięciokrotnie ułożyskowany wał korbowy, elektroniczny wtrysk i turbosprężarka
- 1.999 cm³ (średnica x skok 86,0 x 86,0 mm)
- maksymalna moc: 202 kW/275 kM przy 6.000 obr/min
- maksymalny moment obrotowy: 367 Nm przy 3.500 obr/min
- skrzynia sześciobiegowa + napęd na 4 koła
- wentylowane tarcze hamulcowe z przodu i z tyłu
- opony 225/50 ZR 16", felgi 8" x 16"
- rozstaw osi 2.475 mm, długość 4.020 mm, szerokość 1.770 mm, wysokość 1.400 mm, masa własna 1.373 kg
Wyposażenie:
- nadwozie dwudrzwiowe samonośne skorupowe
- alufelgi 8" x 16"
- duże logo VW na tylnej klapie rejestracja przeniesiona została na zderzak
- białe kierunkowskazy z przodu
- duży spoiler przedni
- owiewka nad tylna szybą
- spoilery progowe
- duże wloty powietrza na masce
- skórzana tapicerka
- trójramienna sportowa kierownica skórzana
- zawieszenie obniżone
- zegary cyfrowe firmy BOSCH
Jednym słowem naprawde fajna suka do zapier....  |
|
 |