Autor |
Wiadomość |
podrywacz |
Wysłany: Śro 23:03, 29 Paź 2008 Temat postu: |
|
już tak się nie przechwalajcie, to info dla kolegi, nie dla mnie...  |
|
 |
Slepy |
Wysłany: Śro 21:31, 29 Paź 2008 Temat postu: |
|
a tył  |
|
 |
Łysy |
Wysłany: Śro 20:51, 29 Paź 2008 Temat postu: |
|
Slepy napisał: |
a ja od golfa gti  |
moje 280mm przod nowe  |
|
 |
Slepy |
Wysłany: Śro 18:33, 29 Paź 2008 Temat postu: |
|
a ja od golfa gti  |
|
 |
Łysy |
Wysłany: Śro 14:36, 29 Paź 2008 Temat postu: |
|
ja mam kpl hebli od cupry  |
|
 |
Guteq |
Wysłany: Śro 14:34, 29 Paź 2008 Temat postu: |
|
ja miałem 4x100 wiec zostawiasz to samo
skrztynie miałem od MKIII TD wiec wsio zostaje to samo
moja rada, radze zainwestowac od razu w hamulce tarczowe, życze pwodzenia w hamowaniu golfem przy predkosci powyzej 150 choc tragedii nie było ale zadnym autem powyzej 100KM nie ebde jeżdził z bebnami w tyle  |
|
 |
podrywacz |
Wysłany: Wto 23:12, 28 Paź 2008 Temat postu: [mk2] swap na 2e czyli 2.0l 8V z mk3 |
|
mianowicie chodzi o pozostawienie piast na rozstaw 4x100, Guteq, ty tak miałeś, skrzynia od mk3 a półosie od mk2?? oświeć mój umysł i rozwiej wątpliwości...  |
|
 |